asterix gezelschapsspelen

Praat mee over Asterix. Vragen en antwoorden.
Ook zonder inlog kunt u hier een bericht plaatsen!

Moderatoren: Jochgem, jaap_toorenaar

Antworten
jaap_toorenaar
AsterIX Druid
Beiträge: 843
Registriert: 1. April 2006 11:09
Wohnort: Leiden Niederlande

asterix gezelschapsspelen

Beitrag: # 18688Beitrag jaap_toorenaar »

hoi,
ik ben benieuwd of er meer fans zijn die net als ik hebben ingetekend op de spellenserie van Editions Atlas. In de eerste levering voor 3,80 kreeg je een dvd (Cleopatra, de tekenfilm) extra bij een kaartenspel met Asterix-motieven in een luxe doos. Best aardig. In de 2e levering voor ca. 10 euro kreeg je mens-erger-je-niet en een Idefixwekker. Toen heb ik per mail opgezegd. Dit werd meteen per mail bevestigd; "men zou het aan de betreffende instantie doorgeven". Tot mijn ergernis is nu toch een 3e levering aangekomen. Ik weer mailen, weer hetzelfde standaardmailtje terug. Ik vertrouw het niet meer...
Jaap
Antonius

Beitrag: # 19003Beitrag Antonius »

Hallo Jaap,

Ik heb niet ingeschreven voor deze reeks, maar wel eerder op de reeks van de Kuifje autootjes. Na een paar delen had ik het ook wel gezien en heb me ook afgemeld. Mij gebeurde precies hetzelfde ik heb er echter alsvolgt op gereageerd:

Dank voor het toezenden van de zending van "datum" met daarin "item". Ik heb echter mijn abonnement opgezegd op "datum" en heb daar ook een bevestiging gekregen van ontvangst.

Bij deze stuur ik de zojuist ontvangen zending op jullie kosten retour, maar mocht ik verdere zendingen ontvangen dan zal ik die als kado in ontvangst nemen welke dus niet in rekening kunnen worden gebracht.

Vanaf dat moment heb ik geen verdere leveringen meer gekregen.

De monopoly is overigens wel erg mooi :)
jaap_toorenaar
AsterIX Druid
Beiträge: 843
Registriert: 1. April 2006 11:09
Wohnort: Leiden Niederlande

Beitrag: # 19021Beitrag jaap_toorenaar »

dag Antonius (toch niet Marcus ervoor, he?)
ik heb de zending niet geretourneerd, maar alleen een mail gestuurd met de vraag of men wil dat ik het terugzend of dat ik het ongeopend teruggeef wanneer men met het volgende pakket aan mijn deur staat. En wie schetst mijn verbazing toen ik de mail kreeg, dat zij een administratief foutje hadden gemaakt en dat de laatste onbestelde zending voor hun kosten is. Kortom: die was gratis en mag ik houden!!!
Jaap
Antonius

Beitrag: # 19027Beitrag Antonius »

Dat is dan helemaal netjes van ze, geinige foutjes zo :)
Peter

Beitrag: # 19760Beitrag Peter »

Ik heb de eerste Kuifje auto "gratis" aangevraagd en inderdaad keurig ontvangen. Aaah, adder onder het gras: hij is alleen gratis als je ook de rest van de serie koopt, anders betalen. :evil: Na 3 telefoontjes en een brief wegens valse voorlichting mocht ik hem toch gratis houden. Ze waren me blijkbaar zat. Ik zal nu wel op een zwarte lijst staan. :grin:

Groeten, peter
Antworten