waar te koop

Praat mee over Asterix. Vragen en antwoorden.
Ook zonder inlog kunt u hier een bericht plaatsen!

Moderatoren: Jochgem, jaap_toorenaar

Antworten
hinkie14

waar te koop

Beitrag: # 22434Beitrag hinkie14 »

Ik ben nieuw hier en ben eigenlijk op zoek naar asterix en obelix stripboeken. Zijn ze nog te koop in gewone winkels of moet ik dan op zoek naar tweedehands?

Alvastbedankt voor jullie reacties,

groeten Margreet Hink
Sofie

Re: waar te koop

Beitrag: # 22438Beitrag Sofie »

Ze zijn zeker nog te koop in gewone winkels met een stripafdeling (ook in grootwarenhuizen). Het kan zijn dat je niet meteen alle titels aantreft, maar ze zijn allemaal in de handel te vinden! Enkel als je op zoek bent naar oudere vertalingen of bepaalde uitgaven kan je best tweedehands op zoek gaan
jaap_toorenaar
AsterIX Druid
Beiträge: 843
Registriert: 1. April 2006 11:09
Wohnort: Leiden Niederlande

Re: waar te koop

Beitrag: # 22444Beitrag jaap_toorenaar »

... en grotere steden hebben meestal wel 1 of meer stripwinkels (zie Gouden gids of zo): en daar vind je ze altijd allemaal. Dan is er bijvoorbeeld de Bruna nog.
Jaap
Rick

Re: waar te koop

Beitrag: # 22881Beitrag Rick »

Zijn er mensen die net als ik de uitgaven van hachette kwalitatief erg slecht vinden? Als ik het album opendoe dan scheuren de bladzijden er al meteen uit..
Gast

Re: waar te koop

Beitrag: # 25772Beitrag Gast »

Kunnen alle nieuwe uitgaven zonder witte balken worden gekocht, want ik zie een aantal albums, die voorheen wel een witte balk hadden, nu geen witte balk meer op de voorkant hebben, en sommige hebben die balken nog wel.

Groet
Rolan
Benutzeravatar
Jochgem
AsterIX Elder Council Member
Beiträge: 449
Registriert: 13. November 2001 11:58
Wohnort: Leiden, The Netherlands
Kontaktdaten:

Re: waar te koop

Beitrag: # 25777Beitrag Jochgem »

Guest hat geschrieben:Kunnen alle nieuwe uitgaven zonder witte balken worden gekocht,
Een jaar of wat geleden zijn de eerste tien albums opnieuw vertaald. Volgens mij zijn tegelijkertijd de kaften opgepoetst, zoals dat ook in Frankrijk is gebeurd. De andere albums zijn niet herzien, terwijl dat waarschijnlijk de bedoeling is geweest, want nu zitten we met twee verschilende name voor het stamhoofd bijvoorbeeld. Tegelijkertijd hebben die albums ook hun oude omslag behouden, met witte band.

Wie het beter weet mag het zeggen...

Jochgem
Hendrik Jan

Asterix in 100+ translations at: http://www.asterix-obelix.nl/manylanguages
Happyboy

Re: waar te koop

Beitrag: # 26208Beitrag Happyboy »

een goede en duidelijke site voor 2de hands boeken
www.boekwinkeltjes.nl

Nieuw zijn ze er ook nog wel. of marktplaats of ebay ook nog wel. Qoop heeft ze ook nog wel.

Keuze zat.

Succes met je zoektocht
Antworten