Asterix tekenfilms op tv (vroeger...)

Praat mee over Asterix. Vragen en antwoorden.
Ook zonder inlog kunt u hier een bericht plaatsen!

Moderatoren: Jochgem, jaap_toorenaar

Antworten
De Ziener

Asterix tekenfilms op tv (vroeger...)

Beitrag: # 23845Beitrag De Ziener »

Ik keek vroeger (lang voor internet en dvd's... :P ) zoals zo velen van jullie de Asterix tekenfilms op tv. Ze werden vroeger op Nederlandse of Belgische zenders uitgezonden met Frans audiospoor en Nederlandse ondertiteling kan ik me (vaag) herinneren.

Weet iemand hoeveel van de Asterix tekenfilms er op deze manier zijn gemaakt/uitgezonden (dus met Franse taal en Nederlandse ondertitels)? Ik heb zelf (helaas) alleen "De 12 opdrachten" op videoband staan met Franse taal en Nederlandse ondertitels. :-(

Weet iemand misschien of de Asterix tekenfilms ergens (waar dan ook) te vinden/kopen zijn met Frans audiospoor en Nederlandse ondertiteling (op video of dvd)? Ik zoek er al jaren naar...

Is er niemand die ze ooit heeft opgenomen van tv en daarna op dvd heeft gezet..? Dat zou fantastisch zijn!! :D Ik vind de nasynchronisatie nog altijd niks.. heb liever de originele Franse taal met Nederlandse ondertiteling..
Happyboy

Re: Asterix tekenfilms op tv (vroeger...)

Beitrag: # 26209Beitrag Happyboy »

zijn dit niet gewoon de tekenfilms verkrijgbaar bij bol.com en andere zaken? Ook nu als verzamelalbum?
Antworten